Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

Την απογοήτευση των εμπόρων του Βόλου και της Ν. Ιωνίας αποτυπώνει η ετήσια έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου που αφορά το 2016 και την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και η οποία επισφραγίζει την αδιέξοδη κατάσταση που βιώνουν οι επιχειρήσεις.
 Η παρουσίαση της έρευνας έγινε στο Επιμελητήριο Μαγνησίας παρουσία μετρημένων στα δάκτυλα εμπόρων. Οι έμποροι επισημαίνουν ότι η πραγματικότητα είναι αμείλικτη, μέτρα για την ενίσχυση των επιχειρήσεων έπρεπε να έχουν ληφθεί εδώ και καιρό και πλέον απαιτούνται συγκεκριμένες και ουσιαστικές προτάσεις. Όσον αφορά στο πιο επείγον και σημαντικό μέτρο – προτεραιότητα που πρέπει να λάβει η κυβέρνηση για τις μικρές επιχειρήσεις η πλειοψηφία των εμπόρων 33% θεωρεί ότι πρέπει να επέλθει μείωση στη φορολογία. Ποσοστό 15% ζητά μέτρα για ανάπτυξη, 14% ρύθμιση φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών, 8% αύξηση κατώτατου μισθού, 7% τραπεζικό διακανονισμό και επιλογή ασφαλιστικής κλάσης, 6% πάταξη της φοροδιαφυγής και 5% ρύθμιση των επιχειρηματικών δανείων. Όλα αυτά βεβαίως απεικονίζουν  εν μέρει τήν κατάσταση τής αγοράς τού Βόλου... Τό ίδιο όμως πρέπει νά ισχύει καί γιά τις καφετέριες φούρνους σουβλατζίδικα εστιατόρια καί γενικά επιχειρήσεις πού μαζί μέ τό προιόν προσφέρουν καί κάποια παροχή υπηρεσιών.... Όμως αυτά τά καταστήματα κατα γενική ομολογία παρά τήν κρίση δέν είναι σέ κατάσταση κρίσης... Ποιά είναι λοιπόν ή διαφορά μιάς τυρόπιτας από ένα ζευγάρι παπούτσια... Σέ αυτό  τό ερώτημα δέν υπάρχει απάντηση από τήν έρευνα...  Σήμερα ενας τεράστιος όγκος πάσης φύσεως εμπορευμάτων διακινούνται μέσω ΙΝΤΕΡΝΕΤ.... Τεράστιες ιστοσελίδες από όλο τόν κόσμο προσφέρουν τά πάντα... Βεβαίως δέν μπορούν νά προσφέρουν ούτε τυρόπιτα ούτε σουβλάκι ούτε καφέ.. Αυτή είναι ή μεγάλη διαφορά πού κάνει τά καταστήματα αυτού τού είδους φυτρώνουν σάν μανιτάρια... Οί έμποροι ένδυσης εκτός από τίς λαικές  τά κινέζικά καί τά σούπερ μάρκετ  έχουν άλλο ένα μεγάλο ανταγωνιστή το ΙΝΤΕΡΝΕΤ.... Η κρίση υπάρχει καί όλοι τήν ζούμε όμως θά πρέπει πολύ σύντομα οί υπεύθυνοι τών Εμπορικών συλλόγων νά λάβουν υπ όψιν τους καί αυτή τήν παράμετρο πού άν δέν υπήρχε ό φόβος τής ποιότητας τού εμπορεύματος μέσω ΙΝΤΕΡΝΕΤ θά είχε ακόμη μεγαλύτερη επίπτωση στούς τζίρους τών καταστημάτων...